Sabtu, 25 Februari 2012

only YOU i love MOHD ASWAD BIN ZAINAL ABIDIN :)

komen komen komen .. ilove youu
hye korang , hye darling MOHD ASWAD :)
sory taw taw sebab da lame xedit blogger . huhu
sekrang manyak bzy sikit , sebab xlame lagi aku nak FINAL EXAM SEM 6 .
waaaa YES YES satu sem lagi . Alhamdulillah . 
insya-Allah , dunia luar aku menanti , yaitu DUNIA PERKERJAAN ;)
hey darling aswad ;)
kamu xmau gatai gatai yee sygs . kat kolej kalau bby xde di sisi kamuu .
hanya awak sorang saya NAKKK ;)
huhu ( sory gile jap ) ,
gile pon sebab sebab nak taw nape .
satu hari xmsg an , boleh rase mcm SETAHUN taww .
satu hari xjumpe rase LAIN MACAM .
sebab kiteorg selalu berkepit . HAHA .
jangan jelesss . huhu .
korang mesti pernah couple an an .
and ade part paling korang suke an an .
part paling aku suke an an .
bile dating berdua , sweet3 suap3 mamam . waaaa
mmg suke sgt3 taw . rase mcm sweet . HAHA .
tapi bile pergi rumah aswad , aku suke tengok kakak die masak .
dari segi tu kami boleh kongsi3 rahsia rahsia bab bab masak . huhu
memang gile an aku , HAHA .
baucer 1 malaysia tu , korang mesti dpat an bagi yag student ,
baucer pon aku beli buku masakan . HAHAHA .
daa xtaw nak beli ape . dari membazir . kite HARUS gune . BARU SELESA . haha
har korang , k la ade benda aku nak buat lagi nie . 
nie saje saje nk menceritekan pengalaman serta kisah aku sedikit .
kalau korang sudi , like laa yee . kalau xsuke diam3 yee .
xmau mngumpat3 xbaikk . T DOSE T XSELESA . DAAA MCM kuda . HAHAHA
bye bye miss you friend .
loveyou darlings MOHD ASWAD BIN ZAINAL ABIDIN ;)