Jumaat, 10 Februari 2012

hanya dut dut darl ;)

komen komen komen .. ilove youu
awakk . love you so much yunk .
awakk awakk ebiyou yayunk .
hey korang , sory taw taw sebab da lame xedit blogger .
huh , sebab diriku sekarang bzy dengan belajaw je , assgmnt ag . nak DATING ag . haha
dating itu harus . HAHA . penting bagi aku 
alhamdulillah korang ,  family die , mak die aku da kenai , sudah rapat juge .
alhamdulillah sgt sgt . HAHA .happy sanat sanat .
dan dalam 2012 ini , banyak jugak kenangan manis kami . huhu
serta aku dengar dengar  cerite ade budak jeles tgok aku post gambar aku ngn dut dut aku taw la
and anything la .
arhhh , peduli orang nak cakap ape . janji aku dan die bahagia . 
alhamdulillah taww ;) 
kalau orang nak kate ape , kate laa . aaku xkesah .
asalkan diri dorang bahagia ape dorang nak kate . and just aku say thankx you so so much yee . huhu
dont worry yee ,aku xmara just geram je . haha . 
huh , har korang . korang pernah belaja law x . 
pengalaman aku amek law sem 6 nie kan . YA ALLAH . alhamdulillah .
mule3 aku blur part subject law jee . last3aku faham sebab aku telah belaja sikit sikit dengan akak dut dut aku . thankx you so so much akak sebab tolong terang kan sedikit demi sedikit pasal law nie .
kalau xde akak , komfem suzy xtaw nak kate ape . haha
haii darling aku MOHD ASWAD BIN ZAINAL ABIDIN . 
huhu , thankx sygs sbb sudi bertanye sye tentang assgmnt sye , snggup teman sye dimane sje , snggup buat ape saje tuk sye . snggup tunggu sye , walaupun sye ade class .
waaaa and anything laa . HAHA .
love you so so so so much DUT DUT DARL ;)
tapi alhamdulilah jugak , miss nora  , yg mngjar law . sgt3 baik taw korg sebab xbyk miss mcm die .
die sggup sabar dgn budk class aku , die , sgt3 risau psl exam kami .
assgmnt kami , waaa . terharu aku lecture mcm nie . xbyk taw lecture mcm nie . tapi sygs taw .
last last lecture ini hanye mengajar kami sebulan lebih je sebab ade yg lecture lain yg akan menganti kannye .
sedey sgt3 =,= .
tapi  xpe la aku hope miss nora mengajar lagi kalau ia sudi =,=
cukup laa lecture shirley yang mengajar aku subject e-commerce mase sem 5 
baik taw miss nie , walaupun student die bising , walaupun student die dtg late .
die hanye bising mulut je taww , kalau ikut kan student yg dtg lebih dri 10 kali
kene bar taw ,tapi lecture nie snggup dgr alasan student die , kenapa dtg late n xdtg class die .
last last die xbagi sorang pon student die kene bar taw . 
sesiapa g kene bar xboleh amek exam taw . 
tapi sygs sekali , miss shirley xde daa , die da drop sebb nak smbung belaja lagi .
dari student mu , semoge miss berjaye ;)
k la kawan kawn . love you ;)