Sabtu, 23 Julai 2011

semua sama sahaja .tiada beza

hey korang ,
aku nak cerite something nie . huhu . 
nak taw ape .  benda yang aku pelikk dengan kawan kawan aku .
setiap kali aku lepak ngn membe sekolah dulu . dorg asik nak perli aku je taw . nak taw ape .
" KAU PANDAI , XMACAM AKU . "
hey no laa . kite sama je meh . semua orang pandai sebenarnya . just perangai and ape yang kite buat je harus betul . dari segi perangai tu yang aku maksudkan ialah RAJIN AND MALAS . dari segi ape yang kite buat tu pulak ialah kite harus pandai BERFIKIR taww . aku bukan nak perli korang atau ape and sory if aku berceramah sebentar . haha  . hey kawan kawan . cube korang berfikir , kenapa orang lain boleh pandai dan boleh buat . sedangkan kite ? DOK SINI , DAN JELES TENGOK ORANG . no la korang . korang  KOMFEM la boleh buat kan . mmg la kite kdg3 ade mood mlas tu .
aku pon gaku aku ade mlas gak . tapi jgn la selalu meh . huhu
so . renung renung kan la yee . byebye 
assalamualaikum ^_^