Ahad, 31 Julai 2011

PUASE .

                                                      komen komen komen .. ilove youu
tut tut tut da nak puase kan . hahahaha
hey . ecok puase yee . har .
 puase taw . jangan  xpuase . hahhaha . 
aku tulis kat blogger je laa yee . ok ^_^
aku ucap kan kepada semua kawan kawan aku . terutamanya kat kawan kawan den kat facebook . dan dak kolej . DIT1003A , DIT1002A , DIT1001A . dan dak sekolah aku dulu ,
jangan xpuase ye korang . bangun sahur jangan liat yee . sape puase penuh ,
duet raye . aku belanje . tapi korang bagi . HAHAHAHA . 
jangan lupe ECOK BANGUN SAHUR YEE .
hey ah meng ong . adik ku sengalw di facebook :
jangan la ekau sodey3 yo  . ingat la die selalu , xsalah . tapi jangan la sampai melarat dirimu itu .
redha sahaja la pemergiaan die ye . akak tahu die la cinta pertama ekau yoo .
papepon happy happy ye . ecok puase tawww . 
akak miss your crazy and sengalw . HAHAHAHA .
byebye . assalamualaikum ^_^