Khamis, 21 April 2011

pengenalan antara aku dan teman itu



komen komen komen .. ilove youu ...
ehem ehem nak cerite sikit niee ..  pasal someone yang aku rasekan die gilee .. hahaha
kami xkenal ponn .. kami kenal dari facebook gak .. then die mule add akuu .. dengan bermulanya facebook die satu .. then die asik asik wat facebok  baru dua , tiga facebook .. aei .. macam macam tol .. haha
dulu kami sombong sikit ... die pon poke poke je laa .. then aku pon balas ..  dengan berlawan poke poke ..  serta berkata siapa kah yang akan  mengalah .. then aku menyahut cabaran itu .. hahaha
then kami mule kan dengan komen komen di facebook .. dengan berkata kata melawak lawak .. haha ..
then then kami pon mule rapat sikit .. dengan mulanya aku membaca blogger dia ,, then aku teringin lak nak watt blogger .. sejak itu la mule nya .. aku bace bace blogger orang .. terutama jejaka itu .. menarik lorh kata kata diee .. haha .. then aku terharu satu jee .. terharu ape yang die kisah kan pasal awekx die kat blogger die ..  kenapa aku kate setia ?? sebab if die xsetia kan .. die xkan cer pasl awekx die kat blogger taw ..  ohh setia kamuu .. tapi saye tak kenal rapat pon ngn kamuu .. kami hanya kawan ..
haha ..  dan sekarang kami sudah mula rapat taw tawww .. haha ..
dan dia mula tertarik ngn saya .. haha .. kami juge kawan lagi .. insyaallah .. pasal jodoh ,, kite hanya pandai REDHA , BERSERAH PADA NYA SAHAJA YEE ^_^
tapi tapi kita masih mude ag .. belajo pon xabis ..  banyak perlu difikirkan lagi ,, seperti kumpul duet dulu  .. haha .. nak beli pape yang kite nak .. ohh tidakk .. jangan gatal gatal suzy  pasal ini..  hehe ..
nakal xpe  kan kan.. haha .. yehh peace sahaja ..  soryy if ade salah .. haha