Isnin, 18 April 2011

gelak tak tentu arah 3D ^_^

KESENGALAN KAMI SERTA SEMPAT AG BERGAMBAR ^_^

komen komen komen .. ilove youu
HUHUH .. NAK TAW SOMETHING TAAKKK !!
hehehe .. pada 18 APRIL 2011 .. kami bejalan jalan dikolej .. tibe3 kami lepak la jap ..penat an ..
smbil3 tu usar3 orang kat kolej.. kot3 cun3 ke ,, ensem3 kee .. kirim salam la sikit .. haha
time tu jugak kamilepak kat tempak libary , then kutuk3 la orang ,, then sebelum kami mengumpat tu , aku tersempat terfikir ,, OHH ROZIE AND AINI ,, jom tuka feeling jom ..
AINI AND ROZIE PON : blur ^_^ .. SUZY : alah ,, konon nye nak couple ngn pengkid .. haha ..
apehal kami xkan buat laa .. kami cakap je .. then ckapla bab3 soething yang kelakar .. korg leh tahu ,, secret lorhh .. hanya BESTIE SAHAJA ynag boleh tahu ..

HAR ! bermula disitu,, aku usar la belah kanan aku ,, ade   seorang pekerja dikolej kami ,, kami bertiga usar la juga .. then tgok die ckp3 sorg .. dalamhatyku berkata : betol ke tak makcik nie .. hahaha .. then aku usarla telinga die .. tup2 .. ade telepon .. larh .. aku  ckp la kat rozie and aini ,, memang pekerja cermelang betol la makcik nie .. hahaha
then kami gelak3 .. nasib baik makcik tu xdgr .. klo dgr .. mmg kami makan penyapu la time tu ..
haha ,, yg pelik nya .. makcik tu sapu punya la lame .. tgok3 sampah satu pon xde .. sapu je ,, pe nie ..
ishsh .. masyaallah ..haha . mengumpat tol ... k la daa