Jumaat, 21 Oktober 2011

: pasal perasaan aku dekat gendut (!)

  komen komen komen .. ilove youu
MOHAMMAD ASWAD BIN ZAINAL ABIDIN :D
hye gendut . HAHA .
awak awak awakk . dan awak dan terus awakk .
saya sayangs awak taw . awak nie sweet laa . 
semalam awak anta kat saya macam nie kan kan 
sum1 say to me..
"wat if u find a new girl in ur life..which is more beautiful n more tc of u then ur gf now.."then i said to him.."ya mayb in dis world hav so much beauty out there..n more kindness they can offer 2 me..but finding sum1 lyk my gf now..realli is the rarest of them all.."beauty can't last forever..its the heart dat last infinity..i just in love to the people who in love with me..Oye! I LOvE yOu Nor Suzzyliana "

waaaaaaaaaa sweet sayangs .
saya saya terharu . CAIR SERIBU TAHUN Laa . HAHAHA . 
awak selalu cakap awak selalu rindu kan saye kann kann .
saye pon selalu rindu awkkk taww . 
ehem ehem malu laaa darling . 
kadang kadang kite gaduh kejap je kan sayang sayang kan . HAHA .
gaduh lame3 xleh kan kan .
T RINDU ARHH . huhu :D 
papepon itu dugaan kite kaann . arhh biaa r org nak jeles kat kite .
janji kite happy kan sayangs kan .

kadang kadang kan awak kan , saya rase mcm menyusahkan awk je taw .  
da la sye sakit , atoi atoi !
tapi xpe a a awakk .
saye selalu teringat kate3 awak  and ikot je ape awak suruh .
sebab mybe tok kebaikkan sye kan . awakk saya sayangs awak laa gendut .

tapi kan awak kan , saye paling suke taw .
ade je orang jeles ngn kite kan . saye suke orang jeles ngn kite .
HAHAHHAA . xtaw nape saye suke sgt3 . sampai org perli3 kite an awak kan . HAHA .

awak jangan tinggal kan sye taw taw . HUHU .
waaaaa =,=
xmau xmau . saye cekik awak if awk gatal gatal . gedix gedix . saye sembelih awak buat sup ke .
buat kari ke . komfem sedap and anything laaa  . HAHAAHAHHAHA .
JANJI SAYA ! AWAK SAYE PUNYA . hahaha :D
love u darling ^_^