Selasa, 31 Mei 2011

kisah aku dan kau yang jahat .

komen komen komen .. ilove youu .
sesuatu yang berlaku . harus percaya , redha serta tabah kan hati sahaja laa .
kisah aku la kawan . korang tengok aku ceria kan . tapi ade jiwang jiwang taw . ade perasaan taw jeles , sayang , serta sedey . hehe . ehem ehem . kite sambung kan ape yang aku nak ceritakan pasal couple aku dulu .
DULU : kami bahagia . kami satu kepala . kami selalu berjumpe . kami selalu gaduh . kami selalu saling memahami , saling sayang menyanangi .  TAPI kan kan . die tiup aku . KENAPA KAU MENIPU AKU . urmm . ape salah aku . AKU JUJUR SEGALANYA DEKAT KAU . tapi kau wat aku . ohh tidak . sabar sahaja laa .mule mule kite kenal salah nomber je . then kami mule kawan rapat . then kau penah berkata " saya da lame suke kat awk . da lame saye nak ayat awk . tapi awk jual mahal" . then kami mule rapat semenjak dari tu . aku mule percaya kan kau . tapi bile  da couple . sume oke lagi . ade satu hari tu , aku ade terlihat beg duit die . dengan disitu la kantoi penipuan . die tpu name die . kenape wak . oke la aku maafkan . tapi selepas dari tu ,  die ade kate die masyuk laa. ade kereta laa . and anything la . TAPI bile jumpe je . asik asik aku yang keluarkan duit . aku xnk ungkit . tapi semua kwn3 aku marah bile aku kasi duit kat die .  bukan kdg3 da aku kasi . tapi setiap kali jumpe . ohh tidak . aku pon student je . duit pon harap makbapak . urmm .
ade satu kali tu die ade ckp . die da habis belaja serta KONON nya da dpt diploma laa .
aku percaya . tapi gambar konvo xde lak . pelik tol . die kate belaja kat UNISEL . die ckp xmain la belaja kat kolej swasta . oke fine aku time .
baru baru nie kantoi die bukan belaja kat UNISEL tu . tapi belaja kat KOLEJ YAYASAN SELANGOR je .
BUKAN diploma MALAH SIJIL SAHAJA . ohh polaknya aku bile dpt taw .
aku sabar lagi . nasib baik la kami da clash . kami clash pon BERSEBAB taw . nak taw sebabnya . sebab mak aku xsuke die . da la xtaw hormat org tua . leh ag bile dtg uma aku . wat relex je . bukan nak salam mak aku . aei . polak tol . last3 aku minx clashh . sbb dgr ckp mak aku . semasa aku minx clash tu . aku fikir aku la yng jahat . last3 . die lagi jahat . sume identiti die nak tipu . aei .  semenjak kami clash nie , aku xnk agkat calling die and msj die . xnk xnk . benci benci . lantak la kau nak ckp syg ke ape ke .  kau da tipu aku hidup3 . mmg aku xnk percaya daa . semenjak aku tahu semua ini.aku mals nak percaya kenalan salah nomber serta kenalan dalam internet . tapi aku mule fikir kembali . xkan sebab sorang . aku nak salah kan semua . ohh jahatnya fikiran aku . tapi sekarang aku fikirkan study sahaja laa  . if ade orang nak aku betul3 ikhlas . insyaallah aku terima ^_^ . bia la aku dgn hidup aku . aku xkn ganggu kau . kau jngan ganggu aku oke . sekian . ikut korg la nk fikir aku ape . janji aku cerita yang benda betul .