Isnin, 11 April 2011

kucingku ( miau miau miau ) ^_^

 
 




komen komen komen .. ilove youu
hehehe ^_^ .. love you TOMPOK .. tompok bersma sama anak anaknya .. wah wah da ade anak rupanya kucing aku nie .. taniah .. sebab melahirkan keturunanmu ^_^ .. eh ?dapat den kawan .. hehe .. kawan ngn kucing pon jadik laa .. ape leh buat .. dok uma bosan siott .. ag pon den bukan leh kua sgt pon .. har ?
tompok : kucing yang sungguh HEBAT ..
             : COMEL
              : LOVE YOUU
                  : MISS YOUU ANYTIME
                     KUCING YANG PANDAI MEMILIH SIKIT ( CEREWET TAW )
nak taw sbb die .. die xleh pans pans nie .. t die akan membawa anak die kebilik den .. untuk menikmati kipas yang nyaman .. serta peneman tuan nya iyatu AKU :)
peace ^_^ .. haha ..
                  anak anak die skrg asik tido je .. oke gak kan korang ,,, t die gemok .. tu i like ^_^
sbb t comell .. leh pelok puas puas .. hehe .. TOMPOK : kuat mamam taw ,, nak ikan besar jee  serta xnak sejuk .. eh eh teringat kenangan aku ngn tompok .. nak taw tak ??
waktu pagi .. aku bagi la tompok ikan .. ikan tu sejuk taw .. die leh ag tguu ikan tu xsejuk baru makan ..
tpi die baik hati taw .. sbb ape au .. mase kucing aku nie bunting ag .. die mamam ikan pon sikit jee .. then die kasi lebihan ikan tersebot dekat kawan kawanya .. .. mcm ZOO da uma aku .. tempat ksi mamam3 ek .. adoi .. tapi kite xleh kedekot kat kucing .. die ade kehidupan juge serta ade juge menikmati rasa kehidupan ..
huh ! shahdu mehh .. k laa .. xde la best pon bab3 nie .. tpi byk yg aku dpt dri nya ..
ohh tidaakk LOVE YOU TOMPOK ^_^