Jumaat, 29 April 2011

hey hey ! saya suke suke

 PAGI : ohhh presentation  AND WITH ME AND AINIH (BUNTALKU).. oh miss suhaila .. sayang kamuu
komen komen komen .. ilove youu :D
har nak taw nape .. satu ari taw nak siapkan information for presentation for internet nie .. huh ! penat penat
haha .. SEKARANG KAMI PUAS LORH ! ...
nak taw nape.. haha .. kami punya la neves , rase nak terkencing , rase nak ponteng , rase nak lari and anthing laa !  nak peresentation  punya psl .. adoi ! T_T
haha . sambil3 tu sebelum kami presentation tu .. kami leh ag bergambar gambar sebentar ..
haha .. jangan jeles .. hahah .. nak tgok gambar kami .. huh ! ade kat atas tu har ..
har first first presentation ..  bukan kami taw ..iaitu kawan kami ..
then aku dan ainih tgok la dorg punya hasal kerja .. mcm best jee ..
 aku berkata : adoi ! ainih mcm ane nie .. aku wisau r ..
ainih berkata : ko carik kat internet skrg .. crik ape yg patot ..
aku crik laa .. then adoi xkn nak pdm kot ape aku buat ..
mcm xbest jee .. adoi 1
takot salah je .. da la aku xreti nak wat sgt T_T ( keadaan wisau )
then ainih berkata : xpe la kite presentation la ape yg kite buat oke ..
salah salah laa .. betul betul laa .. aku : redha je laa ..
then kwn kami itu sudah abs presentation tu .. then aku adn ainih  .. oh tidak .. mule3 ainih ckp .. then aku lak ckp .. keadaan aku : mengigil , takot , neves , takot salah , and aku dgn mmbawa note kecik nya .. nak bace pon tergagap gak .. OH MALUNYAA ^_^
lecture berakat : isoke suzy .. awak ckp je ..
aku dengan berbangganya mmpersembahkan .. kata kata yang sungguh sengalw .. membace seperti budak tadika T_T ..
malunyaaaaaa .. sume gelak .. TAPI xpe .. lecture suke ngn kerja kami ,, sbb betul lorh ^_^ love you miss

PETANG : SAMBUT BEFDAY IBUKU SAYANG ^_^ ..
aku sambut dengan mmberikan kejutan .. membawa kek ..then hadiah :)
ibu tersnyum lebar .. ibu ckp terima kasih ..
kami ckp sama sama ..  then ptg sikit dlm kol 5 .. ayahku membeli KFC :)
malam sikit : abang kesayangan kami dtg ..
haha .. makan makan makan je la keje aku .. jgn jeles ...