Jumaat, 11 Februari 2011

aku :)

                              komen komen komen .. ilove youu ...
hahahahaa
merdeka merdeka ..
for midterm .. hahaha
huh ! puasa haty dude .. coz asgmnt da siap daa..
har .. time midterm nie laa .. ade something berlaku .. kesian membe aku .. by the ways moge kau bahagia
har ! die minx clash coz merasa kan dirinya bergitu xsempurna tok mmbe aku nie ..
isoke la kawan ... sebb sume manusia xsempurna ..
har ! mybe bgus laa die minx clash sbb mybe die bosan kot .. or mybe die ade alasan sendiri laa
sabar ye kawan aku ... ko kuat kan ..
har !
kire oke laa die jujur .. dari awal .. klo die jujur lmbat .. mmg aku sembelih die buat kenduri .. hahaa
yeh babe .. tapi kite harus bersama dan bersabar mnghadapi dugaan ..
sbb ape yg berlaku mybe ade hikmahnya ..
adoi ! ceramah lak aku nie .. ahahhaa
har ! ape yang penting aku , aini , rozie , die and die ..
tetap bersama mu .. hahahaa
bestia forever dude ..ahahha
we we.. penat r tulis . t r aku tulis ag au .. jgn lupr follow me  my blog ..
ahahhaha
ebiyuuu bestie